Full av liv

Har idag upptäckt Thomas Stenström nysläppta album Nåt annat, nån annanstans via spotify och är helt såld på karln. Vilka röst, vilka texter, vilken genuin känslokavalkad han levererar i varje låt. Det är så jävla bra att man inte vet vad man ska göra av sig själv. Perfekta låtar att lyssna på när man ligger i soffan en bakissöndag med fötterna mot väggen och är rastlös nåt djävulskt men samtidigt handikappande seg.

Älskar låtarna full av liv, skall aldrig få bränna mig och fatta de. Svensk musik när den är som bäst. Samma klass som Maggio, men tror fan det är snäppet vassare, måste fortsätta lyssna innan jag bestämt mig.

Du får va’ hur du vill, jag kommer va’ mig själv
har redan glömt dig om du säger nej
finns ingen anledning att ändra mig för dig
du borde sett att jag var full av liv

Leave a Reply

