Prins på planen.

Ikväll spelar min (jaja!) prins för första gången på länge igen. Laget har haft en oplanerat lång julledighet. Liverpools senaste match som skulle ha spelats i söndags blev inställd på grund av att nykomlingen Blackpool’s arena saknade värmeslingor och därmed hade ett fint snötäcke på sig (nötter…). Så även Premier League-matcher och spelare kan alltså drabbas av vädervidundret och isande kyla.

Men ikväll spelar äntligen laget igen och möter bottenlaget Wolverhampton “Wolves” på hemmaplanen Anfield och förhoppningsvis så får jag se Torres näta och sätta bollen i krysset. Om inte annat får jag se honom springa litegrann. Hans explosivitet, snabbhet och skönhet gör mig knäsvag. BAAAAH, som min syster säger när hon pratar om en man med sex appeal.

torrescitat
springa
torrescitat2
torresstrechar

torrescitat3

6 thoughts on “Prins på planen.

  1. C. says:

    Det gick ju inte så bra för ‘pool idag. Hejar inte på dem utan på Arsenal och kunde inte låta bli att tänka att det var himla skönt att det inte var enda topplaget som torskar poäng mot mindre lag. Och det spelar verkligen ingen roll. Och jag har jag inte kollat på fotboll på en evighet, jag förstår varför nu.

    • Nä det gick verkligen uselt. Jag såg trots det hela matchen och det var inte vackert spelat precis. Man får trösta sig med att det går dåligt för flera topplag… men pool spelar knappast i toppen i år, tyvärr. Haha. Ja, jag är ingen medgångssupporter men det är ju inte lika roligt när det går åt skogen så gott som alltid.

  2. C. says:

    Jag skulle också säga att jag inte menade att gnugga in förlusten eller nåt (om du är känslig så där). Uh, fotboll ibland alltså.

  3. C. says:

    Nä, men eller hur. Jag är inte heller en medgångssupporter, har hejat på Arsenal sen jag vet inte när, blev hånad ett tag när Ljungberg (som jag tyckte var het då) spelade med laget, som att det bara var därför jag hejade på dem. Tycker jag motbevisat den tesen nu. Hehe.

    • Jag har hejat på Liverpool sen jag upptäckte Torres på allvar -07. Så till viss del kan nog mobbing riktad åt mitt hål vara berättigad, men jag måste säga att jag verkligen älskar laget i sin helhet numera och följer matcherna ganska ivrigt. Men jag hade kanske inte fastnat för just pool om inte Torres var med. Haha.😉

Leave a Reply

