Insidan av klapparna.

Jag älskar julen och julafton. Det finns ingen annan högtid som ger mig samma lyckorus och euforikänslor och som jag myser så intensivt inför, under och efter. Särskilt älskar jag julklapparna och att man får bara va och rå om sina kära.

Så inspirerad av coola Emma som också är umebo som visat upp insidan av sina julklappar och likaså fina Frida (som var umebo innan hon flyttade till Gbg), som bloggar på trendenser och gjort det till tradition att visa upp julklapparna så visar jag också stolt upp insidan av mina klappar. Några har jag dock valt ut själv genom uppskattade presentkort och andra fick inte plats. Däribland fina änglar att ha i fönstret, en mysig morgonrock, en deckare av Lisa Marklund, presentkort och lite annat.

klapparimassor

För den som inte ser, så från vänster till höger:

En nyårsklänning som hänger i bakgrunden, 2 biobiljetter istoppade i ett par duntofflor, en lyxig påse från Smiley Vintage innehållandes en mörkblå chiffongblus från Japan, jeans från Vero Moda, en berlock med Peace-text från Pearls for Girls, skor med kilklack från SthlmDG, ett Invisible Shield till Iphonen bakom en svart sminkväska med min favoritmascara Volume Express Falsies från Maybelline i, en pocketbok av Alice Munro, ett presentkit med ytterligare en favoritmascara och en Kohl Express eyeliner. I högre hörnet en väska från Oasis, mjukisbyxor med tillhörande tröja, hörlurarna Specked från Philips & O’Neill.

2 thoughts on “Insidan av klapparna.

  1. Annawii says:

    Åh vad mkt fint!

Leave a Reply

