Purken behöver en punch me Panda.

Mitt dåliga humör har inte bättras. Snarare förvärrats. Jag gissar att det var den isande kylande och inte alls särskilt uppfriskande snön som yrde omkring överallt utomhus och särskilt i mitt ansikte på väg hem från Strömpilen som orsakade det tillsammans med en stigande ilska inombords över att alla mina närmsta kompisar antingen är bortresta, upptagna med annat eller bor i Stockholm. Jag ville verkligen ut ikväll. Nu ser det inte bättre ut än att jag får stanna hemma.

Hade ju sett fram emot hemvändarkvällen i en hel vecka och så bangar kompisen i sista minuten. Jag gissar att hungern gör det lite värre dessutom, men snart ska jag få i mig middag och öppna en cider. Får väl festa lite hemma i värsta fall. Har en nyinköpt Elle, flera böcker och det är väl gissningsvis nåt bra på tv om kvällen inte får någon plötslig vändning. Jag skulle verkligen behöva en Punch me Panda i min närhet nu som jag kunde slå hårt och gå lös på fullständigt.

2 thoughts on “Purken behöver en punch me Panda.

  1. annawii says:

    Det är supertrist när man sett fram emot en utekväll och alla ställer in. Du skulle ha hakat på oss igår för jisses så kul det var på Godfellas igår. Jag har nog aldrig haft så kul ute på en juldag eller annandag🙂.

    Kram

    • Blev inte bättre nu, haha!😛 Nä, skulle helt klart henkat med.. var en kompis som frågade om utgång igår också men tackade ju nej eftersom jag trodde jag skulle ut ikväll.😦 Inget flyt! Kram

Leave a Reply

