Förförelse i form av musik en sen tisdagkväll.

Bruno Mars är min nya idol. Hans röst är som balsam för själen. Han ger mina öron multipla orgasmer. Jag är helt enkelt väldigt väldigt svag för sockerlena röster och mjuka souliga r&b tongångar. Jag får liksom ståfräs på armarna av hans låtar och framförallt låten Our first time. Det sjuka i det hela är att han är grymt lik Michael Jackson, både utseende- och röstmässigt (innan Michael opererat om sig oigenkännlig). Lyssna bara på partiet 2.35 min in i hans låt Grenade och titta på bilden nedan. Det är läskigt likt. Kanske Michael som är reincarnated.

Our first time är sjukt smörig, sliskig och kanske lite väl spelande på könsroller men den är fantastiskt fin och Brunos röst är magisk. Man blir himla längtansfull inför att träffa någon ny och vara sådär mysigt nervös inför det första intima mötet. Naaaw. Jag blir nästan lite kärlekskrank.

bruno

2 thoughts on “Förförelse i form av musik en sen tisdagkväll.

  1. Daniel says:

    jisses så det pirrar & dansar i mina lena ben!

  2. HAHA! Bra där. 😀 Bruno har tydligen en förmåga att charma även killar 😉

Leave a Reply

