Runaway baby.

Blä. Sovit som en kratta inatt och är fortfarande trött trots att det var flera timmar sen jag steg upp och i nuläget flera kaffekoppar senare dessutom. Ser ingen annan utväg än att halsa en Red Bull för att få någon ordning på huvudet och fart på systemet och få igång prestations- och koncentrationsförmågan. Det är nog min största last, dessa onyttiga energidrycker. Jag dricker nog typ 3-4 st i veckan.

Idag blir det i alla falla att jobba hemifrån och jag ska ta mig igenom flera böcker, vilket inte känns sådär jättelockande i nuvarande läge. Har nyss fått hem fyra böcker till beställda på företaget också, så man har ju en del att läsa… Men lite konstgjord pigghet råder väl bot på det förhoppningsvis.

Imorgon blir en roligare dag dock, för då flyr jag Umeå som värsta runaway babyn redan på förmiddagen över helgen och det bär av för en weekend i huvudstaden så det ser jag verkligen fram emot. Att spendera kvalitétstid med mamsen, bo på bra hotell på Kungsholmen, gå ut och äta på restauranger, träffa lite släkt som bor där osv. Sen ska jag förstås shoppa och spendera lite pengar, TOP SHOP, Zara ochTjallamalla på söder är några av butikerna som kommer få besök, sen ska jag och mami gå på museum, kanske se någon kändis eller två och åka flygplan dit och tillbaka är ju ett nöje i sig. Wihooo!

sthlm

2 thoughts on “Runaway baby.

  1. Petra says:

    LÅter som ett bra upplägg för en weekend! Enjoy!

  2. P.E. King says:

    Önskar dig en trevlig weekend!

    Välkommen till “Eken”.

Leave a Reply

