Feelgood.

Jag sitter och myser i soffan i halvliggande ställning med fötterna i duntofflor vilandes på fotpallen och tittar på en match mellan Liverpool och Utrecht med ljus tända på lillbordet och ena näven i en skål fylld med nachos, ett Coca-Colaglas och guacamole gör sällskap intill skålen. Det ska vara gött att leva, annars kan det vara.

Efter jobbet idag tog jag en liten tur på stan och jag tror jag gick in och ut från varenda butik men kunde inte bestämma mig. Är en rikig velmaja ibland.  Till slut blev jag så less så jag köpte bara ett stort blockljus, en ljusdekoration och en guldig elefant från Indiska som jag ställde på ett spegelfat hemma och sen fick även en stor blaffig ring som smyckar hela handen följa med hem också, men visar den imorgon.

Var även inne på Åhlens och bad om råd gällande en riktigt bra handkräm eftersom jag har extremt torr hud på ena handen och eksem och en jättesöt tjej från personalen tog sig an mitt problem. Tyvärr var dock deras dunderkräm som toppat topplistor i flera år, Précision från Chanels Body Excellence-serie lite väl dyr för mig. Fick testa den och den la sig som en silkesvante längst med handen, helt underbar. Misstänker tjejen tyckte synd om mig och min stackars hand för hon erbjöd mig ett produktprov och klämde ut en massa Chanelkräm i två småburkar som jag fick med mig hem. Det finns verkligen gulliga personer.

mys

Leave a Reply

