Stupid boy.

6 thoughts on “Stupid boy.

  1. Carl Magnus says:

    Ett ord… Het…. Sluta vara arg på män

  2. Carl Magnus says:

    Du kan få äran att hänga ut mitt företag om du vill http://www.cmkstrategi.se
    enligt hanna f så vet jag ju inget om hur förtal fungerar på internet have fun

    • Hate to break it to you, men det är inte jag på bilden. Håller dock med dig om att tjejen i fråga är het. Särskilt arg på män är jag inte heller.

      Jag har ingen anledning att hänga ut ditt företag. Men om du nu vill göra det själv varsågod. Kanske är värt å tänka på dock, med tanke på hur du kommenterar?

  3. Carl Magnus says:

    Va är det inte du… Fö så frontar jag mycket gärna vem jag är och vad jag gör… Ärlighet varar längst… Ibland överdriver nan lite men jag står för allt jag säger och gör. Gör du det?

  4. Carl Magnus says:

    Sen så är det så här har man varit med om det jag har så blir man till slut avtrubbad jag skiter högaktingsfullt i om någon vill skriva något elakt om mig eller mitt företag

Leave a Reply

