Happy joy

Idag när jag öppnade postfacket blev jag väldigt överraskad. Där låg nämligen ett paket från L’oreal Vichy däri. När jag öppnat det insåg jag att det låg en Vichy Aqualia Thermal fuktcreme, Aqualia Thermal UV – en fuktcreme med UV-skydd och dessutom en Purete Thermale exfolierande creme.

Det tog ett tag innan jag kopplade hur det kunde komma sig, men tillslut insåg jag att jag hade deltagit i en tävling för någon månad sen och nu vunnit! Kanoners! Helt underbart att hitta det i postlådan en fredagseftermiddag. Särskilt då jag råkade tappa den hudkrämen jag redan hade i golvet, så porslinsburken gick i tusen bitar för någon vecka sedan.

vichy

Leave a Reply

