Cause I may be bad, but I’m perfectly good at it.

Ikväll vankas det lite fest, en kompis jag sällan träffar har fixat fest hemma hos sig, så nu sitter jag och taggar till med schysst musik medan jag funderar ut vad jag ska fixa till middag och vad jag ska ha på mig ikväll. Har strövat runt på stan idag och gjorde värsta köpet, hittade en riktigt fin kuvertväska med lite leopardmönster på samt en guldskimrande bolero från Åhléns till det facila priset 69 kr. Näe, jag skämtar inte! Det var “ta 2 till priset av 1” på en del nedsatta varor. Fick leta ett bra tag innan jag hittade nåt mer än väskan dock, inte så mycket dundersnygga kläder på rea tyvärr. Men den som söker skall finna och det gjorde jag!

Okey. Partypepp då. Några låtar jag kan rekommendera om du vill digga.

Rihanna – S&M (är precis lika snuskig som titeln antyder) men riktigt bra. Jag trodde först hon sjöng “another penis to pleasure”, men insåg efter att ha kollat i texthäftet att det var another pain, haha! Det låter precis som om hon sjunger det och jag tänkte, inget förvånar mig längre! Svarta sångerskor brukar veta hur man tar ut svängarna, på många sätt. Typ TLC, En Voque eller för att inte tala om Lil’ Kim, som passerade alla gränser med How many licks. Jag tycker sånt här är befriande på nåt sätt. Dom skäms inte.

Bruno Mars – Liquor store blues, perfekt musik och text när man känner att man vill svepa några shots och go wild. Riktig reggaefeeling. I take one shot for my pain, I take one shot for my sorrow, get messed up today, I’ll be okay tomorrow.

Maskinen – Buffalo Blues, är också en riktig nice låt.
September – Mikrofonkåt.
Far*east movement – Like a G6.
Duck Sauce – Barbara Streisand.
Taio Cruz & Kylie Minogue – Higher.
Rihanna – Only girl in the world.
Nicki Minaj ft. will.i.am – Check it out.

Leave a Reply

