Det finns inget bättre, än när det vänder…

Det har blivit himla mycket youtubevideos på sistone. Jag vet. Men jag älskar musik och hur musiken kan beskriva varje känsla. Det finns en låt för allt. Imorse poppade denna låten upp när jag stod och bredde smörgåsar och jag började sjunga för mig själv. Den beskriver verkligen hur det känns. Jag har redan glömt allting, glömt veckorna i underjorden, morgongråten och nattpaniken, jag minns inte längre orden. Det finns inget bättre än att känna euforin fylla kroppen när man brer smör på mackorna och tittar ut på en snötäckt landskap och vet det.

Leave a Reply

