Another pain to pleasure.

(Först vill jag utfärda en varning. Nedanstående text är både frispråkig och obscen. Gillar du ej detta, sluta läsa redan nu.)

Okej, jag erkänner! Sen typ två år tillbaka och Euro -08 har jag varit helt överförtjust i en viss fotbollsspelare, som du kan betrakta nedan, nämligen Fernando Torres. Det är lite Beatlesmania över det hela, det kan jag motvilligt erkänna. Men det är inte heller något jag skäms över och mina kompisar brukar regelbundet mobba mig för detta, men det bjuder jag på. Vill dock påpeka att jag aldrig skulle hänge mig åt samma slags idoldyrkan som groupies och slänga upp trosor på scen och sånt, sånt är ju fullkomligt sjukt beteenden. Jag föredrar faktiskt att leka förklädd journalist utanför Pools omklädningsrum på Anfield och lämna fram lappar till honom om snuskiga aktiviteter i lagets materialförråd. Nämen allvarligt…

Jag skulle helt ärligt offra min vänsterarm för att få ligga med denna man, om det så var en 3 minutare utan vare sig orgasm eller lovord om någon framtid. Jag blir knäsvag av att se honom. Tänk dig då in i känslan att känna hans hårdaste kroppsdel inuti för mig.  Hans knäskålar intill mina knäväck, hans tyngd över mig, hans läppar mot min nacke. Den känslan går inte att beskriva med ord, så jag tänker inte ens försöka mer än jag gjort.

Jag gissar att denna obevekliga längtan och överdrivna fantasi härstammar från min masochistiska sida. Men jag vet inte riktigt. Det är lite plågsamt, men ganska fantastiskt också, att man kan känna som jag gör. Sen vet jag att han har ett babyface så det behövs inte påpekas,  men jag gillar sånt, på manliga kroppar. Att bara behöva titta på en bild och hormonerna påbörjar sin überkarusell och onanifantasin är ett faktum. Inte alla som har den förmånen! Jag känner mig privilegierad.

9 thoughts on “Another pain to pleasure.

  1. Carl Magnus says:

    Haha du vill väl bli hårt och manligt påsatt som andra ljugandeintellektuella feminstdårar

  2. Carl Magnus says:

    Jaja det vet jag väl. Jag tänder själv på mycket feminina kvinnor så

  3. Carl Magnus says:

    Nej men försök inte att jävlas med snälla intellektuella killar för då kommer såna som jag att att läxa upp er

  4. Carl Magnus says:

    Nej men på genusnytt har du inte märkt att de flesta är jävligt snälla och verkligen försöker vara ödmjuka… ge dig inte på dem.. tror du inte jag märkt hur du håller på och driver på olika sätt bemöt folk som du själv blir bemött..OK…

    Du kan ge dig på på mig i stället… Jag är inte så värst ödmjuk mot genustjafset och feminister..

    • Jag var inte där för att provocera, utan för att diskutera. Sen har jag bemött folk som bemött mig bra, minst lika bra. Skulle uppskatta om du försökte läxa upp någon annan än mig.

  5. Carl Magnus says:

    Här får du en fin låt som jag kan identifiera mig med..haha

Leave a Reply

