Day 16 – your first kiss

Jag skäms över att säga det, men jag minns faktiskt inte. Så det blev en väldigt kort historia.

Eller vänta nu. Efter att ha läst frou-frous fina historia om samma ämne kom jag ju på det. Det var med en kille som kom från goa Göteborg som jag hade chattat med under några månader genom lunarstorm (haha, åh) och som sen lustigt nog gjorde lumpen i min stad. Jag var nog 17 år tror jag.

Han var två år äldre än mig, hade bruna snälla ögon, var lång och muskulös och jättesnygg tyckte jag och en kväll kom han ut till mig där jag bodde med övriga familjen, jag mötte upp honom i centrala stan först och sen åkte vi buss hem till mig. Vi stängde in oss i mitt rum och satt tysta i min säng och tittade på varandra med nervösa blickar och högljudd musik som skulle dölja vad vi sysslade med för mina föräldrar.

Plötsligt lutade han sig mot mig, kysste mig intensivt och kort senare puttade han ner mig liggandes i sängen och la sig ovanpå mig. Jag blev lite chockad och överraskad men fattade snabbt galoppen och vi låg där och hånglade länge tills jag kände att han ville mer, han ville ha mig där och då och jag fick lite panik och minns att jag tänkte “HOPPAS inte pappa kommer in nu” och efter en stunds tunggymnastik och konstiga juckande rörelser mot mig slutade han plötsligt, reste sig upp och sa att han var tvungen att åka tillbaka till regementet igen.

Det hade nog bara gått någon timma eller något och jag fattade typ ingenting. Nyss ville han ligga med mig och nu ville han hem? Så snopen följde jag honom till bussen i vinterkylan och såg honom åka därifrån och kände mig som ett stort frågetecken där jag stod och såg bakljusen på bussen bli mindre och mindre.

Leave a Reply

