Day 14 – What you wore today

På grund av ett dödsfall så kom jag av mig gällande listan som jag följde av förklarliga skäl. Men nu är det lördag och utomhus dränker snön varje millimiter, det är sjukt kallt och jag är ledig och jag har gott om tid att skriva ikapp.

Dag 14.

Jag vet inte riktigt vad jag hade på mig den dagen. Men om jag inte missminner mig helt så tror jag att jag hade på mig en elfenbensvit stickad oversizetröjafrån H&M över ett svart linne. En kort svart kjol i manchester, svarta strumpbyxor och bruna skinnsneakers från Le coq sportif (betyder sporttuppen, haha). Sen hade jag en beige parkas från La redoute också och vit mössa från H&M och mysiga vita skinnvantar med mysig fleece inuti från Stadium också. Icket att förglömma så hade jag dessutom en lila halsduk på mig.

2 thoughts on “Day 14 – What you wore today

  1. Carl Magnus says:

    Intressant att veta vad du har på dig. Är det många som är intresserade av det?

    • Jag följer som sagt var en lista med olika ämnen varje dag. Jag tycker att det är mer intressant hur du tar dig tid att besvara ett ämne som du finner så fruktansvärt ointressant.

Leave a Reply

