Cherry on top award

Vill tacka fina och modiga Johanna för awarden jag fick först och främst.

Regler för utmärkelsen:

1. Tacka den person du fick den av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker som du gillar, med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse

Fem bloggare jag vill skicka vidare detta till:

Ivana – som skriver oerhört vackert & tänkvärt till särskilt lilla gizmo
Alexandra – som bjuder på sig själv och sina tankar, tips & åsikter på ett mysigt sätt
Therez – som inspirerar med sitt modeintresse, ger mig cravings & fascination med sina fina bilder & kollage
Anna – som också ger mig modeinspiration, är en väldigt söt person & låter mig följa med i hennes vardag
Frida – som inspirerar, väcker ha-begär och ger mig sjukliga inredningscravings

One thought on “Cherry on top award

  1. annawii says:

    Tack så mkt gumman!

    Stor kram

Leave a Reply

