Domestically disabled.

Tänk att det går från absolut ingenting och soffnötning till att allt ska göras precis samtidigt och gärna supersnabbt. Är förbannat ovan. Jag känner mig trött, förvirrad, ivrig, lite uppgiven och väldigt förväntansfull, allt på samma gång dessutom. Inte blir det bättre heller eller mindre förvirrat när man inser att man inte har någon som helst kroppsuppfattning och har beställt en tröja som är så stor att det ser ut som en nattsärk väl på. Ibland undrar jag om jag verkligen tänker till eller om jag bara gör saker per automatik. Ibland känns det som att varenda handling är en lång jäkla transportsträcka och jag hinner tänka hundratusen tankar innan jag kommer till skott.

Jag har beslutsångest och regelbundna tvivel. Jag har drömmar som är så stora att jag känner mig liten i jämförelse och just nu sitter jag fast, i soffan, med mitt inte så stora arsle. Kära nån. Kära hjärtanes. Kära tuggmotstånd, skärp dig.

disabled

2 thoughts on “Domestically disabled.

  1. Petra says:

    Skärpning 😉 Testa vingarna och se vart det bär. Man kan alltid mellanlanda eller återvända.

Leave a Reply

