Day 13 – This week

(Väljer att se framåt istället för bakåt. Mycket på grund av att jag inte kommer ihåg vad jag gjort under veckan som gått).

Så en ny vecka nalkas och mycket står på schemat. Däribland fortsätta kartläggningen och omvärldsbevakningen för jobbet jag håller på med. Måndagsförmiddagen börjar med ett möte för att sätta upp lite milstolpar för arbetet. Dessutom flera viktiga samtal under morgonen innan dess. Puh. Jag hatar verkligen sådana där måste-samtal. Men nu har jag satt mig i skiten på egen hand så bara finna sig i att ringa och slicka lite röv.

Jag måste ha en rejäl diskussion med mig själv kring huruvida jag ska skriva en grej och lämna in den, eller om jag ska strunta i det. Ställa lite relevanta frågor till mig själv och ha en sån där diskussion som man ser att skådisarna i filmerna har med sig själva framför spegeln. Jag har inte riktigt orkat ta tag i det, men nu måste jag göra det. Det i sin tur kan leda till mer jobb, så jag borde verkligen överlägga med mig själv. Men det kanske också få helt motsatt effekt, så därför tveksamheten. Varför är allt så jävla komplicerat?

Jag måste kolla upp en massa saker med försäkringskassan, vilket känns mindre lockande. Jag har ett nytt projekt på g som känns väldigt roligt om det blir av. Jag ska fortsätta titta på dekadenta Paradise-Hotel varje kväll, samt Desperate Housewives och Gossip girl förstås.

Annars är det väl det vanliga. Äta, skita, sova, jobba, äta, skita, sova, jobba och en hel del skrivande där emellan.

Leave a Reply

