Underbara lördagsförmiddag.

Väcktes brutalt av att telefonen och min ringsignal Rihanna – Only girl in the world tjöt på högsta nivå på iphonen och jag ryckte till ur en ganska obehaglig dröm under REM-sömnen. Men det var lika bra, för då kom jag upp och kunde njuta av denna härliga lördagsförmiddag med en kopp kaffe och boken jag håller på att läsa. Konsten att tala med en änkling är underbar! Så cynisk, ärlig, underbar och humoristisk hitills och jag har bara kommit cirka 45 sidor in i boken. Jag vill också ha sex med stackars Doug som mist sin fru och är änkling när han är 29 år. Precis som det står på baksidan. “Han vill helst vara ifred med sin självömkan, men motarbetas av sin tvillingsyster, sin struliga styvson och stans alla singelkvinnor”. Haha. Så himla bra.

änkling
obs, kaffet ser lite nasty ut men det var gott!

Leave a Reply

