12 – What’s in your bag

Jag gör dagens ämne lite roligare med en bild och beskrivning på allt som ryms i min kära väska.

i väskan

Som ni ser har jag väldigt mycket grejs i väskan när jag har som mest. Från vänster till höger då. Nyckelknippa med Charm Voodo doll hängandes från väskan som ska bringa lycka & framgång. Tampong/bindetui med rosor (alltid bra att ha), en ihopfällbar spegel i guld med rosa blomma på, köpt på antik Backmans Antik & Interiör, YSL touche eclat i guld, två läppglans – ett från Sephora och ett från Maybelline, dåliga hörlurar till min iphone, NUXE honungs-läppbalsam i lilla burken, mandelhandkräm från Body Shop, korthållare i turkos genomskinlig plast från Ordning & Reda, ovanpå det en ask för värktabletter. Handesinfektion från Apoteket, fin plånbok från Friis & Co, pass (eftersom jag inte har något ID), ett anteckningsblock under. Winnie the pooh anteckningsblock också. Väskan är köpt på Fashion i Up2.

Leave a Reply

