Busy times

Idag är det full rulle. Ja, det borde iaf vara det och nu gör jag mitt bästa för att försöka kicka igång dagen ordentligt då förmiddagen varit seg.  Jag är verkligen ingen morgonmänniska, när jag bodde tillsammans med mitt ex förut (vilket visserligen är rätt längesen) så blev jag tokig ifall han väckte mig och hade ett sjujävla humör fram till frukosten var i magen. Sedan gårdagens livskickevent har jag tänkt en del på sömn. Jag kanske skriver lite om sömn senare idag om jag hinner.

Good things to do today:

  • Gå igenom litteratur
  • Definiera begrepp
  • Läsa på om ämnet
  • Skriva en presentation
  • Eventuellt ett besök på Creative Lounge om söta Anna som jag träffade igår är där, för att titta närmare på smyckeskollektionen från Bohemian Luxury och kolla lite på väskor (igen).
  • Lägga ut annonser på tradera.
  • Diska
  • Se idol och kanske någon film
  • Varva ner och somna.

haha

Leave a Reply

