Thursday’s Child.

sylviathursdayschild

4 thoughts on “Thursday’s Child.

  1. Annawii says:

    Kul att ses i kväll! Kom gärna förbi på CL någon dag när jag är där! Kram

    • Ja verkligen kul. Superbra event dessutom, känner mig typ harmonisk efteråt.🙂 Jag ska verkligen komma förbi och kolla in smyckena, är lite sugen på ett av hårbanden men kan tro det kanske ser lite konstigt ut även om det är skitsnyggt på modellen på hemsidan. Är du där imorgon eftermiddag? Kram

  2. Annawii says:

    Ja det var bra och inspirerande🙂.

    Jag kanske är där, jag funderar faktiskt på att ta en “feel good”-eftermiddag och typ ligga hemma i soffan och äta pepparkakor samt läsa tidningar men vi får se om rastlösheten kickar in haha😉.

    Kram

    • Haha, låter inte helt fel med pepparkakor och glossiga magasin. Det är ju livet! Själv har jag fått hem flera böcker idag så jag vill typ ligga hemma imorgon och bara läsa och äta godis men det blir jobb/praktik istället. Får se om jag kilar förbi där, annars kommer de fler dagar. Får bara sådana jobbiga cravings efter allt fint som finns i butiken och jag är pank som en kyrkråtta just nu. Åh dessa i-landsproblem😉 Kram!

Leave a Reply

