I heart Serena.

Det är en stundtals löjlig, dekadent, intrig- och skvallerspäckad värld som speglas i Gossip Girl men jag kan inte låta bli att älska tv-serien. Har nyss sett senaste avsnittet som släpptes i USA igår och min förälskelse i Serena kvarstår. Även om jag avskyr hennes släpiga röst, hennes velighet och hennes karaktär stundtals är hon helt oemotståndligt vacker och väldigt mänsklig. Att stylisterna bakom serien gör att hon i princip alltid ser helt flawless ut gör inte saken sämre. Så himla snygga kläder!

6 thoughts on “I heart Serena.

  1. Ivana says:

    Jag har hör och häpna, aldrig sett Gossip Girl. Tror jag ska fixa alla säsonger och ha det som min lilla serie som jag ser när jag umgås med mig själv. 🙂

  2. Men åh, då har du verkligen något att se fram emot! Fixa alla säsonger och njut. Förvänta dig ingen grammyklass dock, men väl lite ytlig underhållning och inspiration. Jag är helt hooked. 🙂

  3. Annawii says:

    haha jag kan störa mig så otroligt mycket på hennes dumsnällhet i bland men vacker är hon och hennes stil kan i bland vara helt fantastisk!

    Kram

    • Haha, ja dumsnäll är ju verkligen rätt ord. Dessutom är hon så jäkla velig. Hon har två hunkar att välja mellan men kan aldrig komma till skott. Jag hade ju grabbat Nate på sekunden. Väldigt snygg stil indeeed. Kram

      • Annawii says:

        haha ja hon är onekligen velig och följer samma mönster om och om igen. Det är nästan så att jag skulle vilja skriva min C-uppsats om GG men bara nästan 😉

  4. Evelina says:

    Cult design har supermycket fint! 🙂 I Like!

    Tack för dina varma ord och kul att du spanade in butiken. 🙂
    Hoppas nu att du hittar en snygg brun väska
    som känns rätt hos oss!

    Allt Gott och varmt välkommen åter!
    /Evelina CL

Leave a Reply

