Surpuppa.

Deltog för ett tag sen i en utlottning av signerade exemplar av Erica Jongs debutroman Rädd att flyga och hennes nyaste roman Förföra demonen. Var helt hundra på att jag hade rätt svar på frågan som var vilken hennes första bok var. Nu såg jag nyss det rätta svaret på Norstedts hemsida. Hon gav ut någon jävla poesisamling två år innan hennes debutroman Rädd att flyga kom ut 1973, som jag trodde var hennes debutbok.Whattafuck!? Jag måste sluta lita på kvasiuppslagsverket wikipedia och börja läsa saker noggrannare, åtminstone om jag vill vinna stuff. Nu blir det troligtvis inget signerat exemplar av boken. Jävla skit också. Jag som verkligen ville ha!

Leave a Reply

