Day 04 – What you ate today

Haha, känns som om fantasin hos den som är upphovsman till listan hade lite dålig fantasi. Ämnet känns en aning platt men vafan… Idag har jag ätit väldigt dåligt, sämre än vanligt och det börjar kännas i magtrakten. Eftersom jag är ganska hängig har jag inte orkat laga mat utan åt en sen frukost med två knäckebröd, leverpastej och smörgåsgurka på det. Till det drack jag kaffe med bara socker i eftersom mjölken surt nog vara slut.

Eftersom jag spenderade den senare delen av eftermiddagen på vårcentralen och efter det på apoteket eftersom apotekssystemet strejkade blev det en oerhört nyttig middag med lättsaltade chips, guacamole och coca-cola zero. För nån knapp timma sen åt jag några stenhårda färdiggjorda plättar också. Gissar att det kommer sätta sina spår i magen imorrn, men det orkar jag inte bry om mig just nu. Hell, jag är krasslig…

Leave a Reply

