Abstinens.

Sitter framför laptopen denna sena fredagkväll och halvglor på filmen “en andra chans” med Nicholas Cage samtidigt som det kliar i fingrarna efter att klicka hem alla möjliga olika klädesplagg och skönhetsprodukter på internet. Jag har återfått mitt modeintresse nu igen när serotoninnivåerna i huvudet äntligen återställts till dom normala, tidigare när jag var nästintill likgiltig fokuserade tankarna på annat. Nu har jag extrema cravings och ha-begär efter de mesta och surfar runt bland massa fashionistas till modebloggare och får ännu starkare abstinens. Om man hade mer pengar så skulle man vara några ligor snyggare, that’s for sure. Det finns sjukt mycket snyggt som väcker mitt ha begär.

Leave a Reply

